YZF-R3 2019

Nová Yamaha YZF-R3 je dokonalý lehký supersport s radikálním stylem

 

Řada R: Supersport bez kompromisů

V roce 2018 slaví své 20. narozeniny legendární Yamaha YZF-R1, stroj, který změnil motocyklový svět. Svým přímočarým pojetím přinesla R1 silničním jezdcům závodní výkon motoru a novou dimenzi ovladatelnosti a odstartovala novou éru v designu supersportovních motocyklů.

Supersporty Yamaha řady R dnes zahrnují čtyři špičkové modely, které vyznávají stejnou nekompromisní filozofii, jaká přinesla modelu YZF-R1 tak dlouhodobý úspěch.

Pro rok 2019 společnost Yamaha představila nový model YZF-R3, který spojuje radikální styl YZR-M1 s řadou nových vysokovýkonných technologií a vybroušenou ergonomií. Společně s nedávnou představenou novou YZF-R125 - a také nejnovějšími YZF-R6, YZF-R1 a YZF-R1M - tak modely R představují nejucelenější řadu špičkových supersportovních motocyklů. 

 

Řada R vyzývá k závodění

Společnost Yamaha má za sebou bohatou historii konstrukce supersportovních motocyklů s dokonalým výkonem pro jízdu na silnici i závodních okruzích. Od uživatelsky přívětivé YZF-R3 až po závodní YZF-R1M nabízejí modely Yamaha řady R jezdcům všech úrovní a zkušeností vzrušující zážitky světa supersportů.

 

Nová YZF-R3 2019

Lehká a pro jezdce vstřícná Yamaha YZF-R3 2019 se supersportovním designem řady R a výkonným dvouválcovým motorem o objemu 321 ccm je ideální volbou nejen do městského provozu, ale i pro zábavu na klikatých silnicích nebo jízdu na závodních okruzích. S rozumnou výškou sedla a ergonomickou jízdní polohou je nová YZF-R3 ideálním modelem pro začátečníky, ale rovněž pro zkušené sportovní jezdce, kteří dávají přednost kompaktním a hbitým strojům.

 

 

Proslulý motor a podvozek

Srdcem YZF-R3 je spolehlivý kapalinou chlazený čtyřventilový řadový dvouválec se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců (DOHC) a vstřikováním paliva. Konstrukce s vyosenými celohliníkovými válci s úpravou DiASil, nejnovější technologie spalování a lehké kované písty z hliníkové slitiny zajišťují hladký chod a ochotné vytáčení do vysokých otáček se snadným dávkováním výkonu.

Jednoduchá, lehká konstrukce rámu z vysokopevnostních ocelových trubek využívá jako nosný prvek klikovou skříň motoru pro dokonalé vyvážení tuhosti a hmotnosti. Dlouhá asymetrická kyvná vidlice zajišťuje účinný přenos výkonu motoru na zadní kolo a poskytuje dokonalou stabilitu při jízdě v přímém směru, zatímco zadní systém odpružení Monocross s nastavitelným předpětím pružiny a tlumičem KYB zajišťuje stabilní tlumení a přispívá k centralizaci hmotnosti.

Společně se zcela novou přední vidlicí upside down, novými brýlemi vidlice, 10paprskovými litými hliníkovými koly, 298mm předním brzdovým kotoučem s plovoucím dvoupístkovým třmenem, úhlem rejdu 32 stupňů, výškou sedla 780 mm a rozložením hmotnosti přibližně 50/50 nabízí podvozek YZF-R3 agilní a přesné řízení.

 

Zcela nová vidlice upside down a hliníkové brýle supersportovního stylu R

Pro dosažení správného poměru komfortu a sportovních jízdních vlastností na silnici i na závodním okruhu je YZF-R3 2019 vybavena zcela novou 37mm USD vidlicí KYB. Vidlice s obrácenou konstrukcí má větší plochu povrchu mezi vnitřními a vnějšími trubkami než běžné vidlice, a také výrazně vyšší tuhost. Vidlice USD tak nabízí sportovní odezvu a přesné vnímání povrchu při zachování vysoké úrovně jízdního komfortu.

Společně se zcela novými hliníkovými brýlemi vidlice v supersportovním stylu R zajišťuje systém odpružení předního kola jezdci nadprůměrnou ovladatelnost při projíždění zatáček a během brzdění. Nová vidlice upside down také zhodnocuje celkové technické parametry YZF-R3 2019 a podtrhuje prémiový vzhled, který se přibližuje větším modelům řady R a dodává majiteli pocit hrdosti na vlastnictví pravého supersportu řady R.

 

 

Nový design palivové nádrže a nižší řídítka

Snadnou ovladatelnost YZF-R3 2019 dále zlepšuje nový design palivové nádrže a bočních krytů nádrže, společně se snížením výšky řídítek o 22 mm. Objem palivové nádrže zůstává 14 litrů, ale přepracovaný tvar nádrže a krytů (o 31,4 mm širší nad koleny a o 20 mm nižší v místě víčka nádrže) pomáhá zvýraznit pocit propojení jezdce s motocyklem.

Možnost zaujmout různé jízdní pozice umožňuje jezdci naplno využít výkonový potenciál a dokonalé jízdní vlastnosti YZF-R3 při projížďkách městem, jízdách vysokou rychlostí nebo ve sportovních náklonech na okruzích plných zatáček.

 

Aerodynamický design nové přední kapotáže a štítu

Nový design nové přední kapotáže a štítu YZF-R3 neomylně připomíná závodní stroj Yamaha YZR-M1 MotoGP®a kromě agresivního vzhledu také vykazuje špičkové aerodynamické parametry.

Design přední kapotáže a štítu byl vyvíjen v aerodynamickém tunelu i na závodních okruzích. Výsledkem je o sedm procent nižší odpor vzduchu, snížení turbulencí okolo přilby jezdce ve skloněné poloze a rovněž zvýšení maximální rychlosti až o 8 km/h. Vzduchové potrubí umístěné ve středu kapotáže ve stylu YZR-M1 přivádí vzduch přímo na chladič, čímž přispívá ke zvýšení účinnosti chlazení motoru.

 

 

Další nové funkce

Nové dvojité LED světlomety ve stylu YZF-R1 a obrysová světla zvýrazňují agresivní vzhled přepracované přední kapotáže a nový přístrojový LCD panel zobrazuje všechny důležité informace s dokonalou zřetelností.

Lehká 10paprsková kola jsou obuta do radiálních pneumatik, které jezdci na YZF-R3 zajišťují nejlepší možnou přilnavost za jakýchkoli podmínek.

 

  

Hlavní vlastnosti

  • Dokonalý lehký supersport Yamaha
  • Vysokootáčkový kapalinou chlazený řadový dvouválec o objemu 321 ccm se čtyřventilovým rozvodem DOHC
  • Kompaktní, lehký rám z vysokopevnostních ocelových trubek
  • Radikální nový styl inspirovaný novou YZR-M1 MotoGP®
  • Nový design přední kapotáže a štítu zvyšuje maximální rychlost o 8 km/h
  • Dvojité LED světlomety ve stylu YZF-R1 a obrysová světla
  • Přepracovaná palivová nádrž a nižší řídítka pro sportovní ergonomii
  • Nová 37mm vidlice upside down a zadní jednotka Monocross
  • Nový multifunkční přístrojový LCD panel se snadno čitelným displejem
  • Špičkové výkony s nadprůměrnou spolehlivostí a nízkou spotřebou
  • Ideální rozložení hmotnosti 50/50 pro agilní ovladatelnost
  • DNA řady R

 

Dostupnost

Model YZF-R3 bude dostupný začátkem ledna 2019. 

Barvy:  Yamaha Blue

             Power Black

 

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.