Ténéré 700
Ténéré 700
Když jedete na svém motocyklu Ténéré 700, můžete o své budoucnosti rozhodovat sami. Protože na tomto všestranném stroji můžete jet kamkoli bez jakýchkoli omezení a zažívat nový pocit naprosté svobody.
Putujte za novými obzory.
Tento terénní motocykl s kořeny v závodech rallye určený k dlouhým dobrodružným výpravám pohání dvouválcový motor o objemu 689 ccm s vysokým točivým momentem. Ten vám ve spojení se speciálně optimalizovanou převodovkou poskytuje ideálně vyvážený výkon a ovladatelnost. Vy se tak můžete vypořádat se všemi možnými jízdními podmínkami na zpevněném i nezpevněném povrchu.
Kompaktní trubkový rám a štíhlá kapotáž zaručují maximální hbitost pří řízení vestoje i vsedě a odpružení vhodné pro dlouhé jízdy s paprskovými koly vám umožní dojet úplně všude, kam budete chtít. Stačí natankovat a vyjet. Putujte za novými obzory.
Letmým pohledem
- Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 689 ccm s vysokým točivý momentem
- Nový lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
- Štíhlý, kompaktní a ergonomický obrys a sedlo
- Agresivní čelní maska se 4 LED světlomety ve stylu rallye
- Nastavitelná obrácená 43mm přední vidlice na dlouhé cesty
- Dálkově nastavitelné zadní odpružení
- Kokpit ve stylu rallye se zkosenými řídítky
- 21/18palcová paprskové kola s expedičními pneumatikami
- Štíhlá palivová nádrž s objemem 16 litrů pro dlouhý dojezd
- Kompaktní multifunkční přístrojový panel LED ve stylu rallye
- Systém ABS lze přepínat i za jízdy
- Štít a chrániče rukou poskytují jezdci dobrou ochranu
Ténéré 700
Originální modely Yamaha XT umožnily každému jezdci putovat po celém světě. Nyní tato legenda pokračuje. S strojem Ténéré 700 můžete zažít skutečné dobrodružství a změnit jednou provždy svůj život.
Vytvořte si Ténéré 700 svých snů |
Nakonfigurujte si svůj motocykl dle vlastních představ. Pošlete nám konfiguraci a my vám pošleme cenovou nabídku.
Technické parametry
Motor | |
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový |
Zdvihový objem | 689 cm³ |
Vrtání x zdvih | 80,0 mm x 68,6 mm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Maximální výkon | 50,0 kW při 9 000 ot./min. |
Limited power version | 35.0kW |
Maximální točivý moment | 68,0 Nm při 6 500 ot./min. |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Řetěz |
Vstřikování paliva | Vstřikování paliva |
| |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Obrácená teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Přední zdvih | 210 mm |
Zadní zdvih | 200 mm |
Přední brzda | Hydraulická dvojitá kotoučová Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 90/90 R21 M/C 54V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |
Zadní pneumatika | 150/70 R18 M/C 70V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |
| |
Celková délka | 2 370 mm |
Celková šířka | 910 mm |
Celková výška | 1 455 mm |
Výška sedla | 875 mm |
Rozvor kol | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 240 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 204 kg |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |