TMAX 2020
Kultovní sportovní skútr TMAX je nejúspěšnějším modelem v Evropě - a byl číslo jedna každý rok po dvě desetiletí. Nyní Yamaha posouvá sportovní výkon na vyšší úroveň s novým TMAX 560 s větší kapacitou. Rychlejší, sportovnější a dynamičtější, nová generace TMAX bude vaším nejlepším tahem.
Patříte do MAX
Nová kapotáž s integrovanými předními LED směrovými světly dává tomuto kultovnímu modelu agresivnější vzhled, který si v ulicích získá naprostý respekt. Vylepšená ergonomie zajišťuje snadnější přístup a větší pohodlí - a čistá sportovní DNA je patrná v štíhlejší zadní části a super skvělém zadním světle tvaru T.
Jakmile otočíte plynovou rukojetí, ucítíte větší výkon motoru, který přináší ještě rychlejší předjíždění a rychlejší zrychlení. Pokud jedete na delší vzdálenosti po dálnici, je to jeden z nejpohodlnějších a nejužitečnějších způsobů cestování. A ve městě se tomu nic jiného nepřiblíží.
Letmým pohledem
- Výkonnější motor o objemu 560 ccm splňující normu EU5
- Nový dynamičtější a agresivnější design kapotáže
- Vylepšená přístupnost k zemi
- Integrované přední LED blikače
- Lightweight aluminium frame – rigidity & balance
- Systém kontroly trakce a D-MODE
- Velký úložný prostor
- Bezklíčový přístup a zapalování Smart Key
- Přístrojový panel Monotone TFT
- Odpružení motocyklového typu
- Systém zamykání středového stojanu
TMAX
Nový TMAX je rychlejší, kultivovanější a dynamičtější než kdy dříve. Současní jezdci MAX si zamilují sportovnější pocit a rychlejší zrychlení nového motoru o objemu 560 ccm - a pokud jste nikdy neřídili tento přední sportovní skútr ve své třídě, měli byste si nyní zařídit předváděcí jízdu a zjistit, proč se jedná o oblíbený model v Evropě.
Technické parametry
Motor | |
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, Parallel twin-cylinder |
Zdvihový objem | 562 ccm |
Vrtání x zdvih | 70,0 × 73,0 mm |
Kompresní poměr | 10.9:1 |
Maximální výkon | 35,0 kW při 7500 ot./min |
Maximální točivý moment | 55,7 Nm při 5250 ot./min |
Systém mazání | Se suchou skříní |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | automatická s variátorem |
Koncový převod | |
Spotřeba paliva | 4,8 l / 100 km |
CO2 emission | 112 g / km |
Vstřikování paliva | Vstřikování paliva |
| |
Systém předního odpružení | teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice |
Přední zdvih | 120 mm |
Zadní zdvih | 117 mm |
Přední brzda | Dvojitá hydraulická kotoučová brzda Ø 267 mm |
Zadní brzda | Jednoduchá hydraulická kotoučová brzda Ø 282 mm |
Přední pneumatika | 120/70R15M/C 56H bezdušová |
Zadní pneumatika | 160/60R15M/C 67H bezdušová |
| |
Celková délka | 2200 mm |
Celková šířka | 765 mm |
Celková výška | 1420 mm – 1555 mm (s nastavitelným štítem) |
Výška sedla | 800 mm |
Rozvor kol | 1575 mm |
Minimální světlá výška | 125 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 218 kg |
Kapacita palivové nádrže | 15 l |