XSR900 2022
Dostupnost : do týdne nám na sklad přijde XSR900 v černé barvě.
Nová generace rámu ve stylu Deltabox je dokonalým příkladem toho, jak se v modelu XSR900 dokonale propojuje design dědictví společnosti Yamaha s nejnovějšími technologiemi pro silniční sporty.
Vraťte se o 40 let zpět do 80. let, kdy rám Deltabox představoval radikální novou technologii, která navždy změnila svět motocyklových závodů. Společnost Yamaha, která již byla proslulá svou inovativní technologií, díky níž se stala jednou z nejúspěšnějších značek v oblasti silničních závodů, byla prvním výrobcem, který se odklonil od konvenčního trubkového rámu a vyvinul tehdy kontroverzní a odvážný design. Konstrukce rámu Deltabox prokázala jednoznačně svoji převahu mnoha vítězstvími v seriálech mistrovství světa.
V 80. letech minulého století byla konstrukce rámu Deltabox zavedena u mnoha silničních modelů značky Yamaha a od té doby byla tato koncepce zdokonalována a vylepšována. To je jen jeden z příkladů filozofie Faster Sons – respektování původu, učení se z minulosti a následný vývoj lepšího produktu pro moderní jezdce.
Technické údaje modelu XSR900 2022:
- Design ovlivněný historickými závodními motocykly
- Flexibilní a uvolněná jízdní poloha
- Šestiosá jednotka IMU
- Kontrola trakce, protismykový systém, řízení zdvihu předního kola LIF...
- Tříválcový motor EU5 CP3 o objemu 889 ccm s výkonem 119 k při 10.000 ot/min a s vysokým točivým momentem 93 Nm při 7.000 ot/min
- D-Mode: čtyři jízdní režimy
- Plnobarevný TFT displej 3,5 palce
- Oboustranný QSS, tempomat a antihoppingová spojka (A&S)
- Lehké šasi z tlakového odlitku CF ve stylu Deltabox
- Lehká kola SpinForged
- Vysoce kvalitní nastavitelné odpružení KYB
- Přední radiální pumpa Brembo
- Dva 298mm přední kotouče, zadní 245mm
- Zrcátka na koncích řídítek
- LED osvětlení ve stylu XSR
- Skryté zadní LED osvětlení
- 15litrová palivová nádrž inspirovaná závodním stylem s víčkem v závodním
- Barvy: Legend Blue, Midnight Black
PŘÍŠLUŠENSTVÍ YAMAHA XSR900 2022
Technické parametry
Motor | |
Typ motoru | 3 válec, 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový |
Zdvihový objem | 889 cm³ |
Vrtání x zdvih | 78.0 x 62.1 |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 |
Maximální výkon | 87.5kW (119PS) @ 10.000 rpm |
Maximální točivý moment | 93 Nm (9,5kg-m) @ 7.000 rpm |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Řetěz |
Spotřeba paliva | neuvedena |
CO2 emission | 116g/km |
| |
Rám | Diamond |
Úhel sklonu vidlice | 25º |
Stopa | 108mm |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Přední zdvih | 130 mm |
Zadní zdvih | 137 mm |
Přední brzda | Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø298 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová, Ø245 mm |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Zadní pneumatika | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
| |
Celková délka | 2.155 mm |
Celková šířka | 860 mm |
Celková výška | 1.155 mm |
Výška sedla | 810 mm |
Rozvor kol | 1,495 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 193 kg |
Kapacita palivové nádrže | 14L |
Kapacita olejové nádrže | 3.5L |
Poznámka | EU5 |